woensdag 21 augustus 2013

Maan

Het was inmiddels toch echt bedtijd. Al ver na twaalven.
Bij het naar buiten stappen, was het wel donker buiten, dat wel.
Maar weet je hè, er was ook zo´n fel licht.
En onze buitenverlichting was toch echt uit.
En schijnt ook niet zo fel.
Toen zag ik 'm.
Een volle maan.
Foto-freak die ik  ben, en nog steeds oefenend op ècht mooie foto's, trok ik een sprintje naar m'n fototoestel.

De eerste was echt mooi, laat het schijnsel zien.
Lijkt wel bijna de zon, zoals hij straalt ;-)
Ik zoomde wat meer in, stelde scherp en maakte deze


Best al heel mooi. Ik stond versteld van mezelf há!
Maar dat kon beter, dacht ik.
En dat lukte!
Kijk maar....


Prachtig toch???

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.