zondag 28 juli 2013

Mijn beste vriend

Ik ken hem al 8 jaar.
Ooit in een ver verleden was hij mijn ex.
We gingen zonder ruzie uit elkaar.
Hij heeft een vervelende ex waar hij na 10 jaar nog steeds niet van verlost is en dit was de voornaamste reden dat het niet kon werken tussen ons.
Ze had een tè grote invloed op ons leven en nu probeert ze dat nog steeds.
Maar dat terzijde, deze blog gaat niet over haar, stel je voor, ze zou zich nog belangrijk gaan voelen ook

Hij dus.
Mijn beste vriend.
Die zonder aarzelen een nachtje hier komt slapen als we een oppas nodig hebben.
Die voor ons BBQ´t op moederdag
Die macaroni voor ons kookt, gewoon omdat hij lief is
Hij dus.
Mijn beste vriend.
Die met pasen een hele verrassingsdoos met lekkers voor ons had.
Als extra grap die doos ook vol had gestopt met zaagsel
Die langskomt om bij de kids te kijken als ik met spoed wordt opgenomen in het ziekenhuis.
En vervolgens blijft hangen en ze helpt totdat papa thuiskomt.
Hij dus hè.
Mijn allerbeste vriend
Die de laptops van mij en mijn kleine meisje meeneemt om ze te maken.
En en passant meteen een nieuwe oplader koopt.
Die een extra ronde omrijdt om die laptops te komen brengen.
En ons daar superblij mee maakt.

Hij is speciaal.
Bijzonder.
Uniek.

Hij is de allergrootste vriend (letterlijk en figuurlijk) van mijn kleine kruimel.
We zijn allemaal echt hartstikke dol op hem.
En willen hem niet meer missen.

Mijn allerbeste vriend.....love you dude

1 opmerking:

  1. Mooi. Moet kunnen, met je ex vind ik. Had ik ook (helaas is hij veel te jong overleden) maar mensen deden er soms toch wat vreemd over. Gelukkig manlief niet, die waren ook vriendjes.

    BeantwoordenVerwijderen

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.