zaterdag 6 juli 2013

ODE

Na hier en daar wat commentaar
Over al jouw prachtige haar
dan nu toch echt een ode
een ode aan jouw HAAR

Beginnend bij je zachte donsjes van je oren, zowel binnen al buiten, die trillen als ik iets in je oor fluister

Je stoppelbaard, die ruw en mannelijk is, en kriebelt en krabt als ik je kus

Je wenkbrauwen, die onopvallend in een rechte lijn doorlopen, waardoor je kwaad lijkt te kijken, wat je zelf helemaal prima vind. Maar wat jou net dat gewisse etwas geeft

Je krullende en langzaam grijzer wordende borsthaar. Waarvan de allereerste grijze haar nog steeds in een klein envelopje in mijn beurs zit. Stevig verzegeld. Want ik ben dol op je grijze haartjes. Ze geven je charisma.

De langzaam door de zon blonder wordende haartjes op je armen, die zijdezacht aanvoelen wanneer ik langs je loop en zacht langs je armen streel. Die zachte haartjes die me dan kippenvel bezorgen wanneer ik ze voel.

De fluwelen haartjes op je rug, die als een zijdezacht tapijt je rug bedekken. Waar ik met mijn vingers doorheen kan gaan en jouw dan voel trillen onder mijn handen, want tsja, dat kriebelt..I Love it!

Je mooie mannelijke benen, met niet te veel en niet te weinig haar. Die niet te zacht en niet te ruw zijn. Die heerlijk aanvoelen wanneer onze benen zich verstrengelen.

Maar ik hou ook van je kale koppie, daar waar heen haar meer groeit
 ;-)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.