dinsdag 4 november 2014

Nieuw jasje

Ik mis het hier.
Meer dan ik van te voren dacht.
Mijn hersenspinsels houden me nu wakker, mijn vingers kriebelen en elke dag vind mijn muis in zijn uppie de weg hiernaartoe.
Nadat ook nog eens  mijn favoriete blogster, na bijna 10 jaar, ermee stopte, wist ik het zeker.
Ze stopt met hele goede redenen en ik begrijp haar keuze.
( ik maakte hem tenslotte zelf ook al eens )
Ze is een voorbeeld voor velen. Zij staat synoniem voor doorzetten.
( sommige van haar blogs staan opgeslagen omdat ze me zo inspireren!)
Dus vond ik, normaal ook niet van het opgeven, dat ik me niet klein moest laten krijgen.
En gewoon doorgaan met dat wat ik  het liefste doe.
Schrijven!
En nu, als vanzelf, tikken mijn vingers dit blogje.
Ik kan het niet laten, het zit in mijn genen ( bedankt pap!).
Er waren goede redenen om met mijn blog te stoppen en die redenen zijn er eigenlijk nog steeds.
Dus... ga ik proberen het ietsje anders te doen, iets meer anonimiteit.
Of het lukt, tsja dat is een tweede, maar wie niet waagt, wie niet wint!
Ja toch?
Nou ja, hoe dan ook....de onderwerpen buitelen nu nog door elkaar, welke kunnen wel en welke niet ;-).
Ik moet nog wat orde scheppen in de chaos.
En een paar oude blogjes weer terugplaatsen.


Maar dan, dan kom ik gewoon weer terug!



2 opmerkingen:

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.