woensdag 19 februari 2014

Blij van boeken

Maandag kreeg ik bezoek.
Bezoek dat al was afgesproken in het weekend, maar door mijn chaotische warhoofd al weer vergeten was hihi.
Ze kwam met een hele doos vol boeken.
Boeken met geweldige titels.



De een nog leuker dan de ander.



We dronken wat en kletsten dat het een lieve lust was.
Tot mijn bende thuiskwam.
Dan is er geen gesprek meer mogelijk.
Onderhandelingen over wat we eten en wat ze allemaal gedaan hebben vandaag.
We namen afscheid en zeiden van snel-weer-doen!
En nog diezelfde avond begon ik in een boek.
My all time favorite: Tess Gerritsen.
2 planken in mijn kast staan nu nog voller en iedere keer als ik erlangs loop word ik weer opnieuw helemaal blij.





Dankjewel lieve Lizette, ik ben er hartstikke blij mee!

2 opmerkingen:

  1. Tja...boeken, heb er hier nog een hele stapel liggen om te gaan lezen....waarom zijn er maar 24 uur in een dag?

    BeantwoordenVerwijderen
  2. oh!!! TESS!! Ik hou van Tess! En van Karin Slaughter, en eigenlijk van alles! Er zitten inderdaad mooie, leuke, geweldige exemplaren tussen! Heerlijk!!!
    Geniet er lekker van! En heel veel leesplezier!

    BeantwoordenVerwijderen

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.