vrijdag 24 januari 2014

De meneer van Enexis

Die kwam begin vorig jaar ergens bij ons langs.
Het bleek allemaal 1 groot misverstand, achteraf.
Maar hij hielp ons super toen en bleef wel een uur zitten.
Dronk gezellig een kopje koffie mee en gaf een aantal waardevolle tips.
Ook bekeek hij mijn boekenkast vol bewondering en vroeg (zoals zovele mensen voor hem haha) "Wie leest er hier zoveel?". Toen ik antwoordde dat ik dat was, vroeg hij of ik ze ook allemáál gelezen had.
Haha ook dat vraagt iedereen. En behalve de Engels-talige Harry Potter boeken heb ik ze inderdaad allemaal gelezen. Alle 1500!
Of hij me ook boeken mocht brengen als hij ging opruimen, zo vroeg hij.
Há, daar hoef ik echt niet over na te denken!
Graaaaaag zelfs!
Maar we hoorden niks meer en ik dacht dat hij het vast wel vergeten zou zijn.
Maar niets was minder waar!!!
Vorige week ging ineens de bel en zag ik door het raam een enexis busje staan.
Enexis?? Die hebben we toch al lang niet meer??
Toen ik de deur echter openmaakte keek een breed lachende meneer mij aan en vroeg of ik nog steeds boeken spaarde.
Toen pas herkende ik hem!!
Wat leuk en jazeker dat doe ik nog steeds!
Hij stak me een doos toe, met een twaalftal mooie titels en gewoon nog praktisch nieuwe boeken.
Van voornamelijk Carry Slee!!
Ik heb hem wel 10 keer bedankt, helaas had hij geen tijd voor een kop koffie, maar, zo zei hij, hij zou snel weer komen en dan weer wat boeken meenemen.
Zoooo lief!
Dat er nog zulke lieve  mensen bestaan, ik ben er stil van.
Mijn muppets waren er ook dolblij mee! Ze lezen allemaal driftig nu haha.

Lieve Enexis meneer....DANKJEWEL!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.