woensdag 8 januari 2014

Mijn magische mama

Had ik al eens verteld dat ik het liefste moedertje van het hele heelal heb?
Nou ja, ik kan het niet vaak genoeg vertellen, toch  J

Steeds vaker hoor ik dat ik op mijn mamsje lijk
En wat is dat een groot compliment!
Er is geen vrouw op wie ik liever zou willen lijken dan op haar
Van alle vrouwen die ik ken is zij mijn voorbeeld en ik hou van haar "till the moon & back"

Beiden zijn we ziek, sinds oud en nieuw...leuk is anders, laten we het daarop houden.
Vandaag ging mijn Vincemannetje bij oma op bezoek en kwam thuis met een leuke lieve verassing.
Mijn mamsje die hoorde wat ik had, gaf hem iets lekkers voor me mee.
Met nog veel lievere en mooiere woorden erbij.
Op een übercute kaartje.



Zie je??
Mijn mama is gewoon de liefste!!

De fles is inmiddels al half geplunderd en weet je....?
Ik voel me al een stuk beter!
ECHT WAAR!
Die mama van mij is magisch, kan toveren, ze tovert mij nog steeds beter op een manier zoals alleen mijn mama kan!

Mams....ik hou van jou!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.