donderdag 9 januari 2014

Ik hartje hartjes

Onze hele slaapkamer hangt vol met hartjes.
Hartjes van riet.
Hartjes van takjes.
Hartjes van ijzer die als fotolijstje dienen.
Ook in de woonkamer kwamen de hartjes langzaam in opmars.
En niet alleen door mijn eigen invloed.
Er kwamen 3 mooie lijstjes waarbij de hartjes centraal stonden.
En hartjes aan onze eigengemaakte deco-takken voor de ramen aan de voorkant (ook home-made)
Toch mistte ik nog iets.
Misschien een hartje?
Hier of daar?
Toen we dus al vrij vlug de versieringen hadden opgeruimd, besloot ik van onze deco-tak iets anders te maken.
Een tak van liefde.
En tak vol......hartjes (of course, had je iets anders verwacht hihi)
Hier en daar door mij verzameld.
Sommige met tekst, anderen zonder.
Beschermend hangend boven onze liefste bezittingen.
Onze papa's, die een stukje hemel in huis brengen.




'k Vind 'm prachtig.
Al denk ik dat er hier en daar misschien nog wat  moet komen.
Een paar kleine hartjes misschien ???

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.