zondag 26 januari 2014

Shagster-style

Onze kleine trihuahua is een beestje apart.
Ik ben dol op hem, wat zeg ik?
Ik HOU van hem.
Heel veel zelfs.
Van zijn scheve bekkie dat constant in een grijns geplooid lijkt.
Van zijn gaatje in zijn oor.
Van de manier waarop hij op slechts 2 pootjes loopt en rent.
Schijnt dat hij dan een betere balans heeft.
Van de stinklucht die uit zijn bekkie komt als hij diep gaapt.
De klungelige manier waarop hij zich met 1 pootje probeert te krabben zonder om te vallen.
Of als een echte man probeert te plassen en dan omkukelt.
Veel verzin ik om zijn leventje te veraangenamen.
Vaak gaat hij mee in mijn vest.
Of in het mandje voorin op de fiets.
Op lekker kussen, dik ingepakt.
Overal liggen zachte kussens en fleece-dekentjes voor hem.
En nu had ik iets extra's bedacht.
Zoals het een heuse chihuahua betaamt rilt hij onophoudelijk.
Tenzij het zonnetje lekker schijnt.
Of hij lekker warm ligt.
Dus legde ik ons extra dikke lange kussens op de vensterbank.
Boven op de verwarming.
Het lijkt erop dat hij er blij mee is.
Missie geslaagd hihi





Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.