donderdag 9 januari 2014

Een potje vol.....

Ook deze was ik al een paar keer tegen gekomen op het weeweewee.
Zoooo origineel vond ik 'm.
Hoewel ik de voorbeeldmodellen een beetje saai vond.
En ook de naam van de pot was ook niet helemaal "des huisje zeld'n'rust's".
Een memory-jar of herinneringen-pot.
De bedoeling is dat alle leden van het gezin er gedurende het jaar briefjes met korte herinneringen instoppen. Voorzien van datum.
Die pot maak je dan samen open op de laatste dag van het jaar om elkaar vervolgens de briefjes voor te lezen.
Het leek me echt de perfecte traditie voor ons om mee te starten.
Alleen die pot, die moest minder saai.
Dus ik toverde de nagellak en mijn watervaste stiften weer te voorschijn en begon te tekenen.
Al doende veranderde ik ook de naam, tsja als je toch bezig bent *wink*.
Potje vol pret en pech, want er zijn niet altijd alleen maar leuke herinneringen of misschien ook wel, die lekke band op die regenachtige dag kan op 31 december toch best leuk zijn, if you know what I mean hihi.








Lieffie en ik stopten er onze eerste briefjes al in.
Velen zullen volgen....ik weet 't zeker!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.